Marketinq Sammit 2017

Sammitin Məqsədi:

Qlobal Marketinq ilə Lokal Marketinqi sintez edib Qlokal Effekt yaratmaq!

Dövlətin Strateji Yol Xəritəsinin əsas cizgilərinə uyğun olaraq «Made in Azerbaijan» brendinin formalaşdırılması imkanlarının müzakirəsi.

Sammitin Missiyası: Lokal marketinq ilə qlobal marketinqin inteqrasiyası və dövlətin strateji yol xəritəsində vurğulanan marketinq siyasətinə özəl sektorun dəstəyi.

Made in Azerbaijan Mövcud məqsədlər uğrunda səyləri birləşdirib bütün imkanları inkişaf etdir.

Yeni Mövzular Bu tədbir ölkəmizin daha da yüksək inkişafı üçün bir başlanğıcdır. “Marketinq Sammiti 2017”-dən əvvəl heç yerdə deyilməmiş fikirləri eşitməyə hazır olunBrendinqin Ustaları Ölkələrinin qabaqcıl brendləri ilə çalışan, peşəkar və intellekti yüksək işləri ilə fərqlənən brendinq və kommunikasiya mütəxəssisləri.

Proqram:

09:15- 09:45 Qeydiyyat ;

10:00-11:00 Açılış Nitqləri Əyyub Qarabağlı – Təşkilat Komitəsinin Sədri Rüfət Məmmədov – AzPromo Rəhbəri ;

11:00 Tural Abbaslı-Şirkətin Uğur Formulunda Kommunikasiya Modelləri və Rolu ;

11:30 Bülent Fidan: Ölkə Markasından əvvəl “Kimlik” ;

12:00-13:00 Coffe Break ;

13:00 Ramil Cabbarov- Made in Azerbaijan Daxili Mühitdən Beynəlxalq Rəqabətə ;

13:30 Uğur Batı: Bənzərsizliyin yaradılması “Zehində bir ölkə yaratmaq” ;

14:00 Əli Xəyyam “AZDİCRM”-AZərbaycan Dİlində CRM ;

14:30 Serhan Ok Brendinqdə Yer/Mənşə Təsiri.

Comments are closed.

XARİCDƏ TƏHSİL
Akademi Group